Body & Mind

Viva Pilates Reformer More

Viva Pilates Reformer

Cel mai renumit si eficient echipament cu ajutorul caruia puteti executa exercitii de Pilates.

Pilates Reformer Cel mai renumit si eficient echipament cu ajutorul caruia puteti executa exercitii de Pilates. Avantajul antrenamentului la acest aparat este acela ca puteti efectua o gama variata de exercitii si ca sunteti mereu asistat de un instructor specializat. Puteti efectua exercitii pe spate, stand in genunci, in picioare sau chiar atarnati de barele…

Vezi mai multe detalii

Pilates Reformer

Cel mai renumit si eficient echipament cu ajutorul caruia puteti executa exercitii de Pilates.
Avantajul antrenamentului la acest aparat este acela ca puteti efectua o gama variata de exercitii si ca sunteti mereu asistat de un instructor specializat.
Puteti efectua exercitii pe spate, stand in genunci, in picioare sau chiar atarnati de barele de sustinere. Cu ajutorul aparatului Pilates Reformer vei avea parte de un antrenament inedit si mult mai eficient fata de antrenamentul clasic de Pilates.

Beneficii:

  • Creste forta
  • Imbunatateste mobilitatea si flexibilitatea
  • Imbunatateste coordonarea si echilibrul
  • Riscul de accidentare este redus deoarece esti mereu sub supravegherea unui instrctor
  • Ajuta la tonifierea profunda a musculaturii
  • Pentru a beneficia de antrenamentul la Pilates Reformer, pe langa abonamentul cu acces la Aerobic, trebuie achizitionat si un pachet cu antrenor personal pentru Pilates Reformer.

    Tarife Antrenor Personal pentru Pilates Reformer

    PILATES REFORMER Durata Pret
    1 sedinta 135 lei
    4 sedinte 30 zile 440 lei
    8 sedinte 30 zile 760 lei
    Body Contour More

    Body Contour

    Body contour este o clasa cu exerciții pentru tonifierea și definirea musculaturii, îmbinate cu exerciții de streching. Body Contour este o clasa ce are ca obiective modelarea si definirea armonioasa a musculaturii. Tonifierea corpului se realizeaza utilizand o gama variata de exercitii executate analitic, cu localizare precisa pe o anumita zona. Seriile de structuri de…

    Vezi mai multe detalii

    Body contour este o clasa cu exerciții pentru tonifierea și definirea musculaturii, îmbinate cu exerciții de streching.

    Body Contour este o clasa ce are ca obiective modelarea si definirea armonioasa a musculaturii.
    Tonifierea corpului se realizeaza utilizand o gama variata de exercitii executate analitic, cu localizare precisa pe o anumita zona.
    Seriile de structuri de miscare se pot executa cu propria greutate sau cu obiecte ajutatoare. Intensitatea si dozarea efortului sunt concepute astfel incat sa dobandesti o “silueta” de invidiat.

    Yogalates More

    Yogalates

    Ce este Yogalates? Yogalates este o clasă de aerobic unde beneficiile exerciţiilor de Yoga se îmbină perfect cu cele de Pilates.

    Vezi mai multe detalii

    Yoga este o discilină unde se pune mai mult accentul pe postura corpului, meditaţie şi exerciţii de respiraţie. Efectele benefice ale Pilatesului sunt creşterea mobilităţii şi a flexibilităţii corpului, tonifierea abdomenului, spatelui şi coapselor, crescând densitatea osoasă şi întărirea articulaţiilor. Prin intermediul exerciţiilor Pilates însoţite de o respiraţie corectă se va declanşa un proces eficient de eliminare a toxinelor din organism şi revigorarea sistemului circulator.

    Beneficiile claselor de Yogalates:

    • Vă eliberează de stres
    • Creşte forţa şi flexibilitatea întregului corp
    • Dezvoltă echilibrul
    • Eliberează unele forme de dureri de spate sau articulare
    • Creşte nivelul de energie
    • Este foarte relaxant
    Pilates More

    Pilates

    Una dintre cele mai cunoscute şi folosite tehnici de modelare şi întreţinere corporală este reprezentată de exerciţiile Pilates. Aceasta a fost inventată de culturistul de origine germană, Joseph Pilates, născut în 1883.

    Vezi mai multe detalii

    El a considerat că efectele benefice ale acestui sport sunt creşterea mobilităţii şi a flexibilităţii corpului, tonifierea abdomenului, spatelui şi coapselor, crescând densitatea osoasă şi întărirea articulaţiilor.
    Prin intermediul exerciţiilor Pilates însoţite de o respiraţie corectă se va declanşa un proces eficient de eliminare a toxinelor din organism şi revigorarea sistemului circulator. Această metodă are ca scop creşterea capacităţii de efort îmbunătăţind sistemul cardio respirator şi menţinerea tonusului psihic la un nivel optim.

    Exerciţiile de pilates sunt o metodă excelenţă de a obţine o armonie între fizic şi psihic.
    La acest tip de clasa de aerobic poate participa orice persoana indiferent de nivelul de pregatire.

    Clasele de Pilates sunt recomandate persoanelor care au probleme cu spatele.

    Pentru a participa la aceste clase nu este nevoie de programare. Accesul se face pe baza abonamentului de aerobic.

    Va rugam sa consultati lista de tarife.

    Power Yoga More

    Power Yoga

    Această formă de Yoga, inventată de doi americani profesori de Yoga este folosită pentru a descrie un stil mai accesibil de Yoga, bazat pe asocierea dintre fitness, stretching şi flexibilitate.

    Vezi mai multe detalii

    În timpul exerciţiilor un rol important îl are respiraţia, asigurându-se astfel oxigenarea şi eliminarea tensiunii din ţesuturile musculare. Exerciţiile de Power Yoga îmbunătăţesc puterea de concentrare şi totodată ajută la alinierea coloanei vertebrale, corectând astfel deficienţele posturale. Mişcările intense de aerobic din cadrul antrenamentului de Power Yoga au că scop tonifierea musculaturii amplificând rezistenţă organismului.

    Body Art More

    Body Art

    În ziua de azi tot mai multe persoane caută noi modalităţi de a se relaxa şi de a elimina stresul acumulat pe toate planurile: fizic, mental şi spiritual. BodyArt este acel tip de antrenament care pune accent pe toţi aceşti factori.

    Vezi mai multe detalii

    BodyArt combină perfect elemente din Functional Training cu tehnici clasice de respiraţie pentru a crea o sinergie între antrenamentul fizic şi relaxarea mentală.

    Scopul acestui antrenament este să asigure o funcţionare corectă a întregului organism.

    În comparaţie cu antrenamentele obişnuite, unde se antrenează pe rând mai multe grupe musculare, acest tip de antrenament pune accentul pe întreg organismul: prin tipul de exerciţii efectuate se antrenează mai multe grupe musculare în acelaşi timp.

    La acest tip de exerciţii veţi întâlni tehnici şi elemente din Yoga, Pilates, Tai Chi, Qi Qong, exerciţii terapeutice, exercitii de forţă şi conştientizare.

    Tai Chi Qigong More

    Tai Chi Qigong

    CHI KUNG (QI GONG) este un ansamblu de exerciţii interne pentru cultivarea celor “trei comori”: CHI – energia vitală, JING – esenţă şi SHEN – spiritul. Utilizând sufletul, respiraţia şi mişcările corporale, CHI KUNG activează valul intrinsec de energie vitală în lungul meridianelor, întăreşte organele interne, oasele, articulaţiile şi muşchii, previne bolile rezultate din stres şi ajută la dezvoltarea propriei conştiinţe la toate nivelele.

    Vezi mai multe detalii

    Pentru practicanţii constanţi, CHI KUNG reprezintă esenţa şi baza unei vieţi sănătoase, fericite şi armonioase.
    CHI KUNG este un exerciţiu complet care aduce, în plan fizic, îmbunătăţiri tuturor organelor şi sistemelor funcţionale din corpul omenesc:

    • Sistem cardio-vascular: diminuează pulsaţiile inimii şi sporeşte irigarea sanguină şi volumul cardiac, ameliorând funcţia ventriculară; ameliorează circulaţia periferică şi cerebrală; reglează tensiunea arterială.
    • Sistem respirator: reglează ritmul respirator; îmbunătăţeşte volumul ventilaţiei pulmonare şi alveolare.
    • Sistem digestiv: ameliorează funcţiile stomacului şi colonului; reglează şi îmbunătăţeşte acţiunea peristatică a intestinelor; întăreşte ficatul şi pancreasul.
    • Sistem nervos: protejează scoarţa cerebrală printr-un mecanism inhibitor; reglează sistemul nervos vegetativ.
    • Sistem endocrin: reglează şi ameliorează funcţiile endocrine (glande hipofize, tiroide, testiculare, ovariene, suprarenale şi pancreatice).
    • Sistem imunitar: corectează alterațiile timusului; sporeşte numărul şi capacitatea limfocitelor; sporeşte imuno-globulele ca şi numărul şi activitatea celulelor macrofage.
    • Sistem locomotor: întăreşte oasele şi previne osteoporozele; sporeşte elasticitatea muşchilor şi tendoanelor.

    Metabolismul: activează şi reglează metabolismul lipidelor (colesterol) şi zaharurilor.

    Clasele de Qigong sun predate de Sifu Mihai Tătaru.

    Mihai Tătaru are o experienţă de peste trei decenii în domeniul artelor marţiale. Din 1990 practică stilul Choy Lee Fat Kung Fu, în care a obţinut centură neagră (echivalentă cu centură neagră 3 Dan în karate). A participat la multiple stagii de pregătire în Grecia, Polonia, Spania şi Chile.

    Ca sportiv a obţinut peste 10 de medalii la concursuri naţionale şi internaţionale. Este medaliat cu bronz (Sanda) şi argint (Taolu) la Campionatul Mondial de Choy Lee Fut, care a avut loc în Chile în perioada 5-7 octombrie 2012.
    Este antrenor de peste 20 ani, în prezent fiind antrenor atestat şi membru în Comisia Tehnică din cadrul Federaţiei Române de Arte Marţiale de Contact. Predă în România Luohan Chi Kung şi Choy Lee Fut Kung Fu. Elevii săi au obţinut peste 70 medalii la concursuri naţionale şi internaţionale

    Este preşedinte al Asociaţiei Române de Choy Lee Fut, afiliată la Federaţia Europeană de Choy Lee Fut şi la Asociaţia Internaţională de Choy Lee Fut – Luohan Chi Kung.

    Posture Control More

    Posture Control

    Posture Control este o clasă care ne ajută să corectăm poziţia corpului. De asemenea, ajută la întărirea musculaturii spatelui, ceea ce duce la poziţionarea corectă a coloanei vertebrale care susţine întreagă greutate a corpului. Este o clasă optimă pentru stretching şi tonifierea întregii musculaturi.

    Vezi mai multe detalii

    Beneficii:

    • Ameliorarea şi chiar eliminarea durerilor la nivelul membrelor inferioare
    • Creşterea mobilităţii la nivelul articulaţiilor
    • Dezvoltarea progresivă a mişcărilor complexe şi dinamice ale membrelor
    • Combaterea contracturilor musculare
    • Îmbunătăţirea forţei musculare
    • Îmbunătăţirea circulaţiei sanguine
    • Creşterea capacităţii cardiovasculare şi a rezistenţei la efort
    • Efect de vasodilatatie puternică, ce permite oxigenarea ţesuturilor
    • Încetinirea considerabilă a proceselor degenerative care au repercursiuni asupra locomoţiei
    • Îmbunătăţirea stabilităţii şi a echilibrului
    • Creşterea capacităţii de control postural şi coordonare
    • Scăderea anxietăţii şi creşterea încrederii în forţele proprii
    Suna acum!