REGULAMENTUL DE FRECVENTARE AL CLUBULUI VIVA SPORT

REGULAMENTUL INTERN DE FUNCŢIONARE

(1) Prezentul Regulament se aplica oricarui client, respectiv oricarei persoane care beneficiaza de unul sau mai multe servicii si/sau facilitati puse la dispozitie de clubul Viva Sport precum si de invitatii si copiii minori ai clientilor. Orice prevedere a prezentului Regulament referitoare la clienti se aplica si invitatilor si copiilor minori ai clientilor.
(2) Programul de funcţionare a clubului Viva Sport este de luni până joi, între orele 07:00 – 23:00, vineri intre orele 07:00 – 22:30, sâmbătă intre orele 09:00 – 19:00 şi duminică între orele 09:00 – 18:00. Viva Sport îşi rezervă dreptul de a modifica oricând programul de funcţionare a clubului precum şi orele de program ale cursurilor organizate, modificările urmând a fi aduse la cunoştinţa Clientilor în timp util. Clientii trebuie să respecte întocmai programul de funcţionare a clubului Viva Sport.
In scopul efectuarii curateniei si mentinerii igienei conform prevederilor legale, piscina va fi inchisa de 2 ori pe an o perioada cuprinsa intre 7 si 14 zile. Perioadele vor fi notificate in prealabil Clientilor.
Facilitatile Prestatorului pot fi inchise ori de cate ori este necesar in situatii neprevazute (ex. boli contagioase, epidemii, ordine ale organelor Ministerului Sanatatii, Ministerului de Interne, etc), situatii de forta majora si caz fortuit (ex. intreruperea alimentarii cu energie electrica sau apa in zona nedatorate culpei Prestatorului). Prestatorul nu poate fi tinut raspunzator pentru aceste situatii.
Utilizarea piscinei se va face conform Regulamentului de utilizare a acesteia afisat.
(3) Accesul şi participarea Clientilor la antrenamentele de fitness de grup, organizate de către Viva Sport sub conducerea antrenorilor din cadrul clubului Viva Sport, se va face în limita locurilor disponibile pe principiul “primul venit, primul servit” sau pe baza de programari.
(4) Clientilor li se interzice a avea un comportament indecent, imoral, sa utilizeze în cadrul clubului Viva Sport a unui limbaj neadecvat sau ofensator precum şi orice tip de violenţă fizică şi/sau verbală, atât faţă de ceilalţi clienti sau invitaţi ai clientilor cât şi faţă de personalul Viva Sport. Clientii care sunt nemulţumiţi de serviciile/produsele Viva Sport ori sesizeaza vreun pericol sau potential pericol de orice natura trebuie să anunţe imediat recepţia.
(5) Clientilor li se interzice utilizarea sălilor/echipamentelor aflate în incinta clubului Viva Sport în scopuri comerciale si nu pot oferi altor clienti sau terţi servicii de antrenament personalizat si/sau orice alte servicii. Antrenorii desemnaţi de Viva Sport sau partenerii contractuali ai Viva Sport sunt singurele persoane abilitate să presteze servicii de antrenament personalizat, iar aceste servicii sunt disponibile la un cost suplimentar.
De asemenea, in incinta clubului Viva Sport este interzisă publicitatea de orice fel precum şi împărţirea de broşuri cataloage, oferte etc de si către clienti.
(6) Comercializarea şi/sau consumul băuturilor alcoolice, droguri, medicamente, al substanţelor narcotice şi/sau alte substanţe halucinogene şi/sau comercializarea oricăror substanţe ilegale/interzise sunt strict interzise în incinta clubului Viva Sport. Clientii sunt de acord să nu frecventeze clubul Viva Sport şi să nu întreprindă nicio activitate de orice fel dacă sunt sub influenţa drogurilor, băuturilor alcoolice sau a medicamentelor/substantelor care le pot afecta in orice fel capacitatea de a folosi echipamentele sau piscina sau comportamentul normal.
(7) Fumatul este permis doar in locurile special amenajate.
(8) Clientii nu au acces în locurile din cadrul clubului Viva Sport care sunt destinate exclusiv personalului Viva Sport.
(9) Clientilor le este interzis accesul in zonele unde abonamentul achizitionat nu este valabil.
(10) Clientii sunt obligati sa achite contravaloarea serviciilor la pretul practicat de Viva Sport. Sumele achitate de catre Client nu se vor restitui acestuia si nici nu se pot transmite in contul altor persoane sau in contul altor servicii, indiferent de motivul invocat.
(11) Clientii sunt obligati sa achite contravaloarea cardului de client. Cardul de client este valabil numai impreuna cu actul de identitate al titularului. Utilizarea Cardului de client de catre o alta persoana decat titularul este interzisa, acesta fiind netransmisibil. Clientii se obliga sa anunte imediat pierderea sau furtul cardului la receptia Clubului in vederea anularii si eliberarii unui alt card. Costul de inlocuire a cardului pierdut, furat este afisat la Receptie si va fi suportat imediat de catre Client. Eventualele daune pricinuite Viva Sport Club prin folosirea cardului de catre o alta persoana vor fi suportate integral de catre titularul cardului transmis fara drept, pierdut, furat, etc. Utilizarea Cardului de client de catre o alta persoana decat titularul atrage imediat anularea valabilitatii cardului si a abonamentului detinut si retinerea cardului la receptia clubului.
Pe perioada în care Clientul se află în interiorul clubului Viva Sport, Cardul acestuia va fi păstrat la recepţia clubului, iar Clientului i se vor da (succesiv) bratari de acces catre zonele de valabilitate a abonamentului detinut de acesta. Clientii au obligatia sa poarte la vedere bratarile. Este interzisa utilizarea de catre o alta persoana a bratarilor de acces, acestea fiind netransmisibile. Pierderea, furtul (nerestituirea) unei bratari de acces va fi suportata imediat de catre Client la un cost de 50 de lei/1 bratara.
(12) Vestiarul poate fi utilizat de către Client atat timp cat utilizeaza serviciile /facilitatile clubului.
Clientii nu vor putea depozita peste noapte obiecte personale în vestiarele clubului. Membrii îşi pot păstra toate obiectele personale închise în vestiarele aflate în incinta clubului. Viva Sport poate pune la dispoziţia Membrilor, la cerere, safebox-uri în scopul depozitării de către aceştia a obiectelor de valoare. Este interzisa blocarea de catre Clienti cu lacatul propriu a cusetelor din vestiar. In caz contrar Viva Sport Club este autorizata sa taie in mod neanuntat lacatul, iar costurile acestei activitati in suma de 50 de lei vor fi suportate imediat de catre Clientul in cauza.
(13) Este strict interzisă expunerea părţilor intime ale corpului în toate zonele Viva Sport club, inclusiv in sălile de antrenament sau/si în zona de piscină a clubului.
Clientii sunt obligaţi să poarte pe tot parcursul antrenamentului echipament sportiv complet, adecvat, respectiv trening, tricou, pantaloni scurţi şi pantofi de sport curati destinati sălilor de antrenament. Este strict interzisă intrarea Clientilor cu pantofi si/sau haine de stradă în sălile de antrenament si/sau în zona de piscină.
(14) Clientii vor purta în zona de piscină costume de baie adecvate. Nu este permis accesul în piscină cu bermude de baie sau pantaloni scurti confectionati din materiale care retin apa.
Pentru igiena si evitarea accidentelor clientii sunt obligati sa foloseasca papucii in zona bailor, dusurilor, saunelor, piscinei, masaj. In piscina Clientii sunt obligati sa foloseasca castile de cap.
Este interzis adultilor sa intre in bazinul „baby” care este dedicat exclusiv copiilor si instructorilor Viva Sport.
(15) Clientii care efectuează exerciţii cu greutăţi mari vor solicita sprijinul unui antrenor al Viva Sport.
La terminarea exercitiilor sau încheierea fiecărei şedinţe de antrenament Clientii vor pune la locul special destinat din cadrul sălii de antrenament orice echipamente utilizate în cadrul antrenamentului (ex. toate greutăţile, mingiile, etc).
(16) În scopul menţinerii igienei toţi Clientii trebuie să folosească în timpul antrenamentului prosoapele proprii sau inchiriate şi să depoziteze orice resturi în spaţiile special amenajate în acest scop în interiorul Viva Sport.
(17) Este interzisă efectuarea pozelor şi/sau înregistrărilor video în interiorul clubului.
(18) Din motive de securitate, este strict interzisă intrarea cu/deţinerea de către Clienti sau de către invitaţii acestora în incinta clubului Viva Sport a oricăror arme, inclusiv, dar fără a se limita la pistoale cu gloanţe, pistoale cu gaz, spray-uri paralizante sau electroşocuri, cutite, bricege, bate, lanturi etc
(19) Este strict interzisă intrarea Clientilor sau a invitaţilor acestora în sălile de antrenament şi în incinta piscinei cu bauturi, produse alimentare, pahare sau alte recipiente.
(20) Din motive de securitate, sunt strict interzise săriturile în piscina din cadrul clubului Viva Sport.
(21) În scopul menţinerii igienei, fiecare Client are obligatia sa faca dus inainte de a intra in piscina la dusurile din zona acesteia.
(22) Copiii minori până la 14 ani ai Clientilor vor avea acces în incinta zonei de piscina numai sub supravegherea strictă a părinţilor care vor fi unicii responsabili pentru conduita şi siguranţa copiilor lor. La inscrierea copilului parintele este obligat sa prezinte o copie a certificatului de nastere a acestuia. Viva Sport nu va fi responsabilă pentru orice accidentări suferite în interiorul clubului de catre copiii minori aflati in grija si sub supravegherea parintilor – Clienti.
(23) Sunt strict interzise accesul copiilor minori in zona de Jacuzzi precum si folosirea acesteia chiar si sub supravegherea parintelui.
(24) Clientii sunt informati si sunt de acord ca:
– Abonamentele cu bifarea sedintelor au valabilitate 30 de zile de la data primei sedinte efectuate din abonamentul respectiv (prima sedinta trebuie efectuata la maxim 7 zile de la data achizitionarii abonamentului, sedintele ramase neefectuate nu se transmit la alt abonament, acest tip de abonamente nu beneficieaza de “inghet/suspendare/prelungire”.
– Perioada de valabilitate a abonamentelor cu acces nelimitat incepe cu prima utilizare a abonamentului, dar nu mai tarziu de 7 zile de la data achizitiei.
– Pentru orele de Kangoo Jumps, Indoor Cycling si Aqua Gym ne rezervam dreptul de a conditiona accesul de o programare (rezervare) prealabila. Programarile se fac pe baza principiului “primul venit, primul servit” in intervalul orar precizat la Receptia Clubului, in limita locurilor disponibile.
– Anularea rezervarii se face cu minim 3 ore inainte de inceperea clasei respective. In cazul contrar se considera sedinta efectuata. In situatia clientilor care detin abonamente cu intrari nelimitate, vor plati o dauna de 15 lei sau nu se vor mai putea a se programa pentru o perioada de 7 zile incepand de la data respectiva. Acumularea de catre Clientii detinatori de abonamente cu numar nelimitat de intrari, in decursul unei perioade de 30 de zile, a cel putin 2 absente la clasele unde au facut programari, va da dreptul VIVA SPORT sa suspende dreptul acestora de a mai face programari pentru o perioada de 30 de zile incepand de la data celei de-a doua absente.
– Abonamentele cu valabilitate de 90 de zile, 120 de zile, 180 de zile, 240 de zile si 360 de zile beneficieaza de o perioada de “inghetare/suspendare” de 10 de zile, respectiv 12 de zile, respectiv 18 de zile, respectiv 24 de zile si respectiv 35 de zile. Perioadele de „inghet/suspendare” se pot utiliza pentru situatiile de urgenta de orice fel (ex. concedii medicale, concedii de odihna si sarbatori legale in care clubul este inchis). Perioda de „inghet/suspendare” nu poate fi modificata indiferent de motivul invocat. Perioadele de “inghet/suspendare” nu pot fi fragmentate in perioade mai mici de 5 zile.
– Abonamentele de tip Day-Time ofera accesul in club pana la ora 16:00. Dupa aceasta ora accesul la servicii/facilitati in baza acestui abonament inceteaza.
– Invitatiile pot fi folosite doar pe durata de valabilitate a abonamentului la care au fost facute cadou si nu pot fi reportate de la un abonament la altul. Clientii sunt responsabili si raspund solidar pentru respectarea intocmai a prevederilor contractului si ale Regulamentului de catre invitatii lor.
De asemenea, clientii sunt informati si sunt de acord ca:
– Persoanele cu acces a Piscina pot avea acces si la clasele de Aqua Gym in limita locurilor disponibile (pe principiul primul venit-primul servit) si conform programului de desfasurare a claselor. In cazul abonamentelor cu intrari limitate la Piscina, sedintele vor fi consumate la inot (Piscina) sau la Aqua Gym in limita claselor din program si a locurilor disponibile.
– Clasele de Aqua Gym se desfasoara conform unui program prestabilit si afisat la Receptia clubului si pe siteul www.vivasportclub.ro, iar locul de desfasurare al clasei va fi anuntat la receptia clubului inainte de inceperea clasei.
– In timpul claselor de Aqua Gym, inotul si accesul persoanelor care utilizeaza Piscina si care nu participa la aceste clase, va fi restrictionat pe anumite culoare si anumite zone din piscina. Inainte de inceperea claselor este interzisa stationarea (ocuparea unui loc) in aceste zone.
– Accesul la clasele de Aqua Gym se face numai la inceputul clasei si sub supravegherea personalului Viva Sport.
– Accesul la clasele de Aqua Gym se face in limita locurilor disponibile pe baza principiului “primul venit, primul servit”. Pentru clasele din week-end (sambata si duminica) este nevoie de programare. Programarea se poate face numai telefonic incepand cu ziua de vineri de la ora 09:00. Programarile se pot anula cu minim 3 ore inainte de a incepe clasa de Aqua Gym. Neprezentarea la o programare va atrage anularea dreptului de a efectua programari pe o perioada de 14 zile calendaristice.
– Accesorile necesare pentru Aqua Gym pot fi folosite doar in timpul clasei. Acestea trebuie luate din locurile special amenajate si, de asemenea, puse la locul lor la sfarsitul activitatii.
(25) Copiii minori între 14-18 ani vor putea încheia un Abonament în nume propriu şi vor putea avea acces în incinta zonei de piscină numai sub stricta supraveghere a părinţilor sau a antrenorilor din cadrul clubului Viva Sport.
Copiii minori cu vârste mai mici de 14 ani vor putea avea acces în sălile de antrenament numai cu acordul scris prealabil al managementului Viva Sport si numai sub stricta supraveghere a părinţilor sau a antrenorilor din cadrul clubului Viva Sport. Parintii si/sau insotitorii copiilor minori vor utiliza salile de asteptare ale Viva Sport pe perioada cat copilul respectiv desfasoara activitatile sportive fara a bloca caile de acces/ evacuare si a ingreuna accesul celorlalti clienti/personalului Viva Sport.
(26) Încălcarea de către Clienti a oricărora dintre prevederile menţionate în prezentul Regulament constituie motiv de reziliere a contractului si, respectiv a Abonamentului, fără nicio notificare prealabilă , fara alte formalităţi şi fără intervenţia instanţei de judecată.
(27) Constituie încălcări ale Regulamentului Intern de Funcţionare orice nerespectare a obligatiilor mai sus mentionate.
În cazul în care orice Client, insotitor si/sau invitat al acestuia a săvârşit vreuna dintre faptele menţionate mai sus, acesta urmează să fie îndepărtat imediat din incinta clubului prin agentii de paza ai Prestatorului sau organele de Politie/Jandarmerie, aplicându-i-se totodată şi interdicţia de a mai intra în incinta Viva Sport. Totodată, Viva Sport are dreptul de a-i rezilia contractul si Abonamentul, fără notificare, fara intervenţia instanţei de judecată şi fără nicio altă formalitate prealabilă, iar preţul Abonamentului sau orice parte a acestuia deja achitate vor fi reţinute de către Viva Sport cu titlul de daune-interese prestabilite.

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Betaco Autoclima SRL cu sediul in Şoseaua Olteniţei, nr. 103, sector 4 Bucureşti, înregistrata la Registrul Comerţului cu Nr. J40/19890/2004, C.U.I. RO 16999698, Banca Transilvania, tel. 021.332.22.47, e-mail contact@viva-sport.ro, reprezentata de catre dna. Tanase Laurentia – Administrator legal si statutar reprezentăm operatorul în conformitate cu GDPR si va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate de dumneavoastră prin contract în scopul executarii obligatiilor contractuale în baza următoarelor:
1. Incheierea si executarea contractului cu dvs, pentru prestarea serviciului nostru și pentru a da curs solicitărilor dvs.
De exemplu,
– pentru prelucrarea comenzii dvs. și furnizarea produselor și/sau serviciilor dorite și tipăririi cardului dvs. Cardul de acces de client este necesaă pentru a ne vizita incintele si a avea acces la facilitatile noastre. sAceastă prelucrare se bazează pe Art. 6 paragraful teza 1 litera b) GDPR.
– pentru a vă efectua rezervarile pentru diversele servicii, facilitati etc.
– pentru a vă ține la curent cu evoluția comenzii dvs.;
– pentru a vă furniza produsele sau serviciile convenite
– pentru a vă factura pentru achizitonarea produselor și serviciilor noastre
– pentru a vă contacta în cazul în care nu putem furniza din motive obiective serviciile comandate;

– pentru a vă răspunde la orice întrebări pe care le puteți avea în legătură cu produsele sau serviciile noastre. 

– pentru a vă contactapentru a vă furniza informații la zi în legătură cu produsele și serviciile noastre, în legătură cu modificările termenilor și condițiilor noastre sau întreruperea unor servicii.
2. Interesele comerciale legitime ale Betaco Autoclima, de exemplu, prevenirea fraudelor, pentrumenținerea securității spatiilor și serviciilor noastre, 
si pentru a face verificări ale identitatii persoanelor si sedintelor/orelor efectuate de catre dumneavoastra
3. Conformarea cu o cerință legală imperativă, inclusiv, de exemplu, pentru a va emite factura , efectuarea inregistrarilor conform cerințelor contabile și fiscale, care fac obiectul unor politici interne stricte (cum ar fi perioadele de păstrare), proceduri, și dreptul dvs. de a restricționa utilizarea datelor proprii, care controlează obiectul serviciilor de asistență juridică ce vor fi prestate; sau 

4. Datele pot fi dezvăluite angajatilor Betaco Autoclima precum si autoritatilor publice centrale /locale la cerere.
5. Marketing și individualizarea serviciilor pe care vi le oferim 


În calitate de client al nostru, dacă v-ați dat consimțământul, vă vom ține la curent în general cu privire la noile produse și servicii, vă vom trimite buletine informative, vă vom invita să participați la studii sau vă vom informa cu privire la evenimente, oferte, promoții, trageri la sorți sau competiții.
Va aducem la cunostinta ca vom colecta datele dvs. cu caracter personal atunci când, de exemplu:
 Cumpărați sau utilizați oricare dintre produsele și serviciile noastre; 

 Vă înregistrați pentru un anumit produs sau serviciu; 

 Vă abonați la buletine informative, alerte sau alte servicii oferite de noi; 

 Ne contactați prin diverse canale, sau ne solicitați informații în legătură cu un produs sau serviciu; 

 Luați parte la o competiție, tragere la sorți sau studiu; 

 Vizitați sau navigați pe site-ul nostru; 

Durata de păstrare a datelor dvs. cu caracter personal
Vom stoca informațiile dvs. atât timp cât ni se cere prin lege. Dacă nu există nicio cerință legală, le vom stoca doar atât timp cât este necesar. Cu excepția situației în care legea prevede altfel, de regulă vom prelucra datele Dvs. pe perioada existenței unui contract între Dvs. și Betaco Autoclima, plus o perioadă de 3(trei) ani de la încetarea acestuia.

Drepturile dvs.
Aveți dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu dvs., dacă acestea nu sunt corecte.
Aveti dreptul de acces la datele cu caracter personal, respectiv de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deține Betaco Autoclima în legătură cu dvs. Pentru a face această cerere în calitate de persoană fizică sau terță parte autorizată, vă rugăm să trimiteti un email la adresa contact@viva-sport.ro.
Aveti dreptul la portabilitatea datelor respectiv dreptul de a putea lua cu dvs. datele proprii pe care ni le-ați comunicat în anumite circumstanțe.
Aveti dreptul de opoziție la utilizarea datelor cu caracter personal. În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a vă opune prelucrării de către betaco Autoclima
Aveti dreptul de a nu mai primi mesaje de marketing. Dacă nu doriți să mai primiți mesaje de marketing din partea Betaco Autoclima privind serviciile și produsele noastre puteți opta pentru a renunța la toate comunicările de marketing sau doar la metodele selectate (e-mail, SMS, MMS, telefon sau poștă).
Aveti dreptul de a face obiectiuni cu privire la alte prelucrări realizate în temeiul intereselor noastre legitime. In acest sens vă rugăm să contactați printr-un email la adresa contact@viva-sport.ro.
Aveti dreptul să formulati̦ plângere în legătură cu oricare dintre drepturile dvs în legătură cu modul în care utilizăm datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să contactați printr-un email la adresa contact@viva-sport.ro, iar dacă aveți în continuare nemulțumiri, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal ale carei datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro
Aveti dreptul de ștergere a datele dvs. cu caracter personal. Betaco Autoclima urmărește să prelucreze și să păstreze datele dvs. doar atât timp cât acest lucru este necesar. În anumite circumstanțe legale, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele dvs. cu caracter personal pe care le deținem.
Avand in vedere cele de mai sus subsemnatul ……………………………………………sunt de acord ca societatea Betaco Autoclima, să fie autorizată să proceseze datele mele personale introduse în formularul de înregistrare client, precum și datele care sunt colectate în cadrul tranzacțiilor comerciale în scopul furnizarea de informații prin intermediul e-mail-ului, SMS-ului, telefonului, platformelor de social media referitoare la campaniile de marketing, oferte speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, precum și contactarea în vederea desfășurării de sondaje de opinie a clienților.
Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și furnizarea datelor menționate mai jos sunt voluntare.
Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către Betaco Autoclima. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată spre exemplu prin e-mail către contact@viva-sport.ro sau printr-o cerere scrisa depusa la receptie clienti în club.
Revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizarii datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are impact retroactiv). Dacă consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, datele personale nu vor fi utilizate în scopurile de mai sus.
Marcați cu un [x] canalul prin care doriți sa fiți contactat în scopul furnizării de informații referitoare la campaniile de marketing, oferte speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, precum și contactarea în vederea desfășurării de sondaje de opinie a clienților:
[ ] e-mail [ ] SMS [ ] telefon [ ] social media

Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii (membri si viitorii membri ai clubului)!

Conducerea clubului VIVA SPORT isi rezerva dreptul de a introduce noi puncte in regulament.
Orice modificare a prezentului regulament va fi comunicata in timp util.